zaterdag 7 mei 2011

Random..

Oo wat ben ik slecht bezig.
Ik moet nog allemaal revieuws geven over de producten.
Ik heb zoals jullie misschien hadden gezien op m'n youtube kanaal.nog meer spulletjes gekocht.
Ik ga nu revieuws er over geven en nog eventjes wat lullen :).
(dit word dus een lang bericht).

Ik was dus 30 april jarig :D en toen heb ik heel veel leuke kado'tjes gehad.

Hier is een filmpje over de kado'tjes die ik gehad heb van mijn ouders en zusje ;D.
 
  
Toen heb ik mijn verjaardag gevierd voor mijn familie, toen heb ik nog meer gehad chek it out ! :D
Hier zie je die kado'tjes.






Toen heb ik mijn verjaardag nog voor mijn vriendinnen gevierd!
We gingen eerst naar duinrell en toen hebben we heel gezellig geslapen in mijn ouders kantoor.
Hier zie je de kado'tjes van mijn vriendinnen.





Nu komen de revieuws;
Als eerste ga ik revieuw geven over de catrice nagellakjes in het eerste filmpje:
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten