dinsdag 19 april 2011

Bloggeeeen :D

Vandaag was het weer een gewone schooldag, niets aan alleen maar saai gedoe.
 Mijn rooster is ook zo dodelijk kijk;

1e u- nederlands
2e u- handvaardigheid of techniek dat wisselt per week.
3e u- handvaardigheid of techniek
pauze.
4e u- Bio.
5e u- geschiedenis  
pauze.
6e u- Frans ( wat een hell jongens )
7e u- Engels.

Niet echt heel interressant dus xd.

Morgen is mijn moeder jarig :D
Ik heb er echt superveel zin in; want ik vind het altijd gezellig als mijn opa en oma enzoo even langs komen :D.
Morgen is het trouwens al weer woensdag!
Eindelijk weer dansen; dansen is denk ik echt het interessantste van de hele week xd.
Voor de rest heb ik niet echt iets te melden.

 o'ja wel!
ik ben nu een nieuw filmpje aan het uploaden op mijn youtube kanaal (ll')  << allemaal eventjes kijken hea.


nouja; dit was het wel voor vandaag;

xxxx' love  eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten