zaterdag 16 april 2011

Shopblogje (;

Haaaaai,

Ik heb vandaag voor jullie een klein shopblogje;; (ook op mijn youtube kanaal skomt er nog een filmpje)
Ik heb 3 dingetjes gekocht.
Voor de rest zijn we (ik,mirjam en iris) nog een beetje over de corso markt heen geweest.
Er was niet heel veel te doen op die corso markt dus gingen we maar even naar de Hema, Kruidvat en de Van Haren voor iris, omdat we een tas voor haar zochten.
Bij de kruidvat heb ik een nagellak gekocht, en bij de hema 2 kwasten :D
Hier komen de foto's,


 
                                                     Als 1e had ik deze nagellak;
                                                     Ik ben er sirieus VERLIEFD op! (ll')
                                                     Het is nummer 107 Scream Peach!
                                                  

                                                              Als 2e had ik 2 kwasten;
                                                              1 gewone oogschaduw kwast;





                                                              And Last but not least;
                                                Nog 1 kwast waar ik de naam van kwijt ben :D

                                                          

Voor de rest heb ik vandaag niet veel te vertellen over beauty of whatever.


xxx'ciao

1 opmerking:

  1. i scream peach. hemelhemelhemel. omgomgomg, ik wil geld hebben maar tis al op ;0. leuk lieffieee

    BeantwoordenVerwijderen