zondag 17 april 2011

Gewoon eventjes bloggen :)

Hoooooi.
Ik heb nu eventjes niets over beauty of Fashion te vertellen.
Ik dacht; laat ik is gewoon eventjes gaan bloggen!
Vandaag ga ik eeeeeeeeeeeindelijk weer eens winkelen :D
Ik moet nog nodig een nieuwe jas en misschien (niet zeker) maar krijg ik vandaag ook eindelijk nieuwe all stars!
Eerst had ik deze all stars; 
  
Ze waren een beetje stuk gegaan enzoo; dus ik heb nieuwe nodig;
Voor de rest gaan we nog voor kleding kijken en gaan we even naar de lush (aaa') ik moet daar gewoon heen.
Ik moet mijn moeder gewoon meekrijgen naar de lush want dan koopt ze zo alles in xd.
Nee maar iniedergeval; dan wordt ze helemaal gek en dan gaat ze heel wat spulletjes kopen :) zo zie je dat er best voordelen aan moeders zitten (:

Dit was het voor; VANNOCHTEND; want ik denk dat er vanmiddag/vanavond nog wel een shopblogje komt!  wss ook vanavond of morgen een filmpje op youtube;


xxxxx'ciao 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten