zaterdag 23 april 2011

Gewinkeld.

Heeeeeeeeei ,

Ik heb gister (22 april) weer eventjes gewinkeld met mirjam (mirlovesfashion).
Zoals jullie misschien wel weten, was er zo een actie bij kruidvat, dat je een coupon moest uitknippen en je oude product in moest leveren en dan mocht je wat uitzoeken van NYC.
Dat hebben wij dus ook gedaan en ik heb 3 dingetjes.
Eerst waren we gewoon hier in lisse daar heb ik dit genomen;

 Een oogschaduw palette speciaal voor blauwe ogen.













Dan zijn we naar sassenheim gefietst (ong 4 km) om daar nog wat te halen,
Daar heb ik dit genomen;

Een foundation nummer 103 soft beige;














En toen zijn we nog een x in lisse geweest, want ze hadden tog van personeel gewisselt
En daar heb ik dit genomen;

 Een cheek glow blush nummer 656 sutton place peach.













Ik ben weer superblij met al mijn spulletjes!



xxxxx'eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten